Starszy specjalista ds. sprzedażyw Departamencie Doświadczalno – Produkcyjnym (DDP)

WYNAGRODZENIE :
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) Wykształcenie wyższe i roczne doświadczenie zawodowe;
2) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny;
3) Doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B;
4) Umiejętność negocjacji i budowania długotrwałych relacji z klientami;
5) Znajomość specyfiki rynku niemieckiego;
6) Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i analizowania danych sprzedażowych;
7) Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków handlowych;
8) Doradztwo techniczne i organizowanie szkoleń produktowych;
9) Gotowość do wyjazdów służbowych poza granice Polski;
10) Rzetelność, samodzielność i wysoka motywacja do pracy w branży handlowej;
11) Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
12) Czynne prawo jazdy kat. B.

 

MILE WIDZIANE:

1) Samodzielność;
2) Wysoka kultura osobista, obowiązkowość, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.
3) Min.5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

CODZIENNE ZADANIA:

1) Określanie i realizacja celów sprzedażowych;
2) Realizacja i zarządzanie działalnością handlową poza granicami Polski (m.in. Niemcy, Szwajcaria, Austria, Francja, Czechy);
3) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych relacji z obecnymi, a także identyfikacja i analiza ich potrzeb;
4) Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów z kontrahentami przy wsparciu Departamentu Doświadczalno-Produkcyjnego;
5) Dbanie o wizerunek firmy oraz budowanie pozytywnych relacji z przedstawicielami branży;
6) Monitorowanie rynku, raportowanie wyników sprzedaży oraz wdrażanie działań poprawiających efektywność działania Departamentu Doświadczalno-Produkcyjnego;
7) Udział w targach, wystawach i konferencjach branżowych w celu nawiązywania kontaktów biznesowych i promocji oferty firmy;
8) Współpraca z innymi działami departamentu w celu realizacji celów sprzedażowych oraz wdrażania nowych wyrobów.
9) Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dbanie o jego satysfakcję.

BENEFITY:

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Rozwój merytoryczny.

 

This will close in 0 seconds