W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
1) Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe;
2) Umiejętności w zakresie kształtowania strategii zakupów oraz relacji z dostawcami;
3) Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych;
4) Umiejętność samodzielnego prowadzenie procesów zakupowych w tym redakcji postanowień umownych, ogłoszeń, wezwań, pism administracyjnych;
5) Umiejętność obsługi platformy zakupowej (użytkowana platforma Open Nexus);
6) Umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych (Word, Excel, OneDrive);
7) Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
8) Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
MILE WIDZIANE:
1) Minimum 2 letnie doświadczenia zawodowe w obszarze zakupów lub logistyki;
2) Doświadczenie w pracy w jednostce naukowo – badawczej;
3) Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
CODZIENNE ZADANIA:
1) Opiniowanie i weryfikacja wniosków zakupowych komórek merytorycznych – w zakresie kompletności oraz zgodności z przepisami prawa i wewnętrznymi aktami prawnymi;
2) Ścisła współpraca z działami merytorycznymi i naukowymi, komunikacja osobista;
3) Współpraca z aktualnymi dostawcami (krajowymi i zagranicznymi) w zakresie realizacji dostaw;
4) Negocjacje warunków handlowych z dostawcami w szczególności cen zakupu;
5) Zamawianie towaru;
6) Obsługa logistyczna zamówień;
7) Pozyskiwanie nowych dostawców;
8) Przygotowywanie zapytań ofertowych wraz załącznikami, projektów umów i innych niezbędnych dokumentów;
9) Optymalizacja struktur dostawców pod względem kosztów, jakości i wydajności;
10) Rozwiązywanie różnych problemów związanych z realizacją zakupów;
11) Nadzór nad reklamacjami zakupionych towarów;
12) Terminowa realizacja procesów zakupowych;
13) Kontrola zamawianego asortymentu do kwot bazowych Prawa Zamówień Publicznych.
BENEFITY:
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Przestrzeń, w której można się realizować i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.