Dyrektor Departamentu Komercjalizacji- Lider obszaru (k/m)

WYNAGRODZENIE :
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane; elektrotechnika,
elektronika, automatyka, zarządzanie i sprzedaż; marketing) i 5-letnie
doświadczenie zawodowe w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu
zespołami ludzkimi w zakresie: sprzedaży, obsługi, klienta i marketingu;
2) Doświadczenie związane z wprowadzaniem produktów, technologii i
usług na rynek;
3) Doświadczenie we współpracy z klientem B2B;
4) Umiejętności w zakresie budowania oraz efektywnego zarządzania
5) zespołem zorientowanym na wyniki, prowadzenia negocjacji,
strategicznego oraz analitycznego myślenia;
6) Wysokie kompetencje interpersonalne oraz zdolność budowania
długoterminowych relacji z partnerami biznesowymi;

MILE WIDZIANE:

1) Mile widziane doświadczenia w zakresie komercjalizacji technologii i know-how w sprzedaży;
2) Doświadczenie w zarzadzaniu zespołami w zakresie: sprzedaży, obsługi, klienta i marketingu (min. 5-lat);
3) Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym lub wyższym;
4) Znajomość systemów CRM i ERP wykorzystywanych w procesach sprzedażowych programów, Microsoft Office 365 oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, w tym rozwiązań opartych o AI;

CODZIENNE ZADANIA:

1) Zarządzanie zespołem specjalistów w zakresie: marketingu,
komercjalizacji, sprzedaży oraz obsługi klienta;
2) Opracowanie, wdrażanie strategii w zakresie komercjalizacji, sprzedaży
i marketingu oraz nadzór nad ich realizacją;
3) Ustalanie celów oraz rozwój nowych kierunków w zakresie sprzedaży
oraz komercjalizacji;
4) Opracowanie i nadzór nad realizacją planów komercjalizacji oraz
marketingu i sprzedaży;
5) Monitorowanie wyników sprzedaży oraz komercjalizacji;
6) Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami;
7) Wprowadzanie usług i produktów na rynek;
8) Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
9) Aktywne budowanie marki Instytutu Elektrotechniki;
10) Optymalizacja procesów marketingowych;
11) Planowanie i realizacja kampanii marketingowych;
12) Przygotowywanie budżetów w obszarze komercjalizacji, sprzedaży i
marketingu oraz raportowanie wyników;
13) Współpraca z kadrą naukową min. przy identyfikacji wyników prac
badawczych o potencjale rynkowym;

BENEFITY:

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Parking dla pracowników na terenie Instytutu.

This will close in 0 seconds