W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
Dyrektor Departamentu Operacyjno-Administracyjnego, Lider obszaru (k/m)
1) Wykształcenie wyższe magisterskie oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w zarządzaniu zespołem;
2) Doświadczenie w zarządzaniu obszarem administracyjnym, operacyjnym lub technicznym;
3) Znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami, nadzoru nad pracami remontowymi oraz prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
4) Praktyka w koordynowaniu pracy wielu komórek organizacyjnych i w zarządzaniu zespołami;
5) Umiejętność podejmowania decyzji, planowania strategicznego oraz skutecznej organizacji pracy;
6) Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne;
7) Odpowiedzialność, samodzielność oraz umiejętność myślenia procesowego;
8) Rozwinięte kompetencje analityczne oraz umiejętność wdrażania rozwiązań systemowych;
Orientacja na realizację celów pracy — zarówno własnych, jak i podległych zespołów;
MILE WIDZIANE:
1) Mile widziane wykształcenie wyższe magisterskie z obszaru: administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo lub pokrewne;
2) Doświadczenie zdobyte w instytucjach publicznych lub dużych organizacjach;
3) Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2) lub wyższym (C1);
CODZIENNE ZADANIA:
1) Zapewnienie efektywnej organizacji pracy Instytutu, w tym obsługi prawnej i administracyjnej (plany, zarządzenia, procedury);
2) Koordynacja pracy Departamentu Operacyjno-Administracyjnego w tym Działów Organizacyjnego, Administracji i Gospodarowania Majątkiem oraz Zakupów;
3) Zapewnianie aktualności oraz zgodności z przepisami wewnętrznych aktów prawnych;
4) Identyfikacja obszarów działalności Instytutu wymagających uregulowania w wewnętrznych aktach prawnych;
5) Opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz prowadzenie ich rejestrów;
6) Planowanie, koordynacja i nadzór nad działaniami kontrolnymi realizowanymi w Instytucie;
7) Zarządzanie nieruchomościami i pozostałymi składnikami majątku Instytutu;
8) Zarządzanie najemcami oraz nadzór nad pracami remontowymi w lokalizacjach Instytutu;
9) Kontrola i nadzór nad przebiegiem prac inwentaryzacyjnych;
10) Zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego obiektów budowlanych i infrastruktury Instytutu;
11) Zarządzanie Działem Zakupów pod rygorem ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nadzór nad realizacją zakupów;
12) Reprezentowanie Instytutu w granicach udzielonych pełnomocnictw;
BENEFITY:
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Parking dla pracowników na terenie Instytutu.