Lider obszaru – Dyrektor Departamentu Finansów

WYNAGRODZENIE :
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) Wykształcenie wyższe magisterskie i 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi.

MILE WIDZIANE:

1) Mile widziane wykształcenie wyższe z obszaru ekonomii lub finansów;
2) Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
3) Doświadczenie w sprzedaży, komercjalizacji, marketingu.

CODZIENNE ZADANIA:

1) Nadzór nad gospodarką finansową, płynnością finansową Instytutu, należnościami i zobowiązaniami;
2) Nadzór nad sprawozdawczością finansową, w tym przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów, deklaracji i innych dokumentów;
3) Weryfikacja danych finansowych oraz nadzór nad systemem księgowym;
4) Opracowywanie struktury finansowania inwestycji;
5) Optymalizacja polityki podatkowej;
6) Koordynacja i nadzór nad organizacją obiegu dokumentów finansowych;
7) Nadzór nad wykorzystywaniem i rozliczaniem środków własnych i zewnętrznych iub innych środków w Instytucie;
8) Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, przyjmowaniem, archiwizowaniem i kontrolą dokumentów księgowych;
9) Nadzór nad procesem windykacji należności;
10) Współpraca z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, organami podatkowymi, biegłymi rewidentami i innymi instytucjami finansowymi;
11) Nadzór nad wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi;
12) Przygotowywanie i wnioskowanie projektów przepisów wewnętrznych, wydawanych przez Dyrektora w zakresie dotyczącym prowadzenia rachunkowości i finansów;
13) Nadzór nad zadaniami księgowo – finansowymi wykonywanymi przez Instytut w związku z administrowaniem i zarządzaniem nieruchomościami;
14) Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
15) Organizowanie i doskonalenie systemu wewnętrznej informacji finansowej Instytutu, dostarczającej danych niezbędnych do planowania działalności Instytutu oraz podejmowania prawidłowych decyzji gospodarczych;
16) Opracowywanie planów finansowych i sprawozdań z ich realizacji;
17) Realizacja planów działalności Instytutu w zakresie przez siebie nadzorowanym;
18) Realizacja i prawidłowy przebieg procesów kontroli finansowej i raportowania zarządczego;
19) Kontrola kosztów zadań i przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych
w Instytucie;
20) Nadzór nad opracowywaniem rocznych planów zamówień publicznych, kontrola ich realizacji;
21) Koordynacja i kontrola nad organizacją realizacją zakupów;
22) Koordynacja zadań związanych z prowadzeniem przez Instytut postępowań 0 udzielanie zamówień publicznych;
23) Nadzór nad opracowywaniem planów remontów i inwestycji oraz kontrolę ich realizacji;
24) Koordynacja i nadzór nad pracą podległych komórek organizacyjnych;
25) Reprezentowanie Instytutu w ramach udzielonych mu pełnomocnictw;
26) Udział w opracowaniu i nadzór nad realizacją planów komercjalizacji;
27) Udział w opracowaniu i nadzór na realizacją planów marketingu i sprzedaży.

BENEFITY:

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Parking dla pracowników na terenie Instytutu.

This will close in 0 seconds