Młodszy Specjalista IT (HELPDESK)     

WYNAGRODZENIE :
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) Minimum wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
2) Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, platformy MS Office M365 i Windows Server 2019/2022;
3) Zrozumienie podstaw działania sieci komputerowych (LAN, WAN, WLAN);
4) Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych;
5) Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
6) Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

MILE WIDZIANE:

1) Wykształcenie kierunkowe: Informatyka, Elektronika, Telekomunikacja lub pokrewne;
2) Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
3) Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT;
4) Umiejętność programowania systemów alarmowych i dostępowych;
5) Znajomość UNIX oraz Mac OS;
6) Certyfikaty branżowe (ITIL 4 Foundation).

 

CODZIENNE ZADANIA:

1) Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT (helpdesk);
2) Administracja sieciami i systemami operacyjnymi;
3) Inwentaryzacja, utrzymanie i aktualizacja sprzętu komputerowego oraz
oprogramowania;
4) Monitorowanie działania systemów i diagnozowanie ewentualnych awarii;
5) Przygotowywanie narzędzi IT na potrzeby pracowników;
6) Obsługa konferencji firmowych w zakresie narzędzi IT;
7) Obsługa systemów bezpieczeństwa fizycznego;
8) Udział w projektach wdrożeniowych nowych rozwiązań IT;
9) Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej;
10) Szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z narzędzi IT.

 

BENEFITY:

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny.

This will close in 0 seconds