W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
Młodszy specjalista w Sekcji Archiwum i Biblioteki
1) Wykształcenie albo wykształcenie średnie branżowe;
2) Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia;
3) Umiejętność przeprowadzania inwentaryzacji zbiorów bibliotecznych.
MILE WIDZIANE:
1) Mile widziany kurs kancelaryjno- archiwalny II stopnia,
2) Wiedza dotycząca postępowania ze zbiorami bibliotecznymi.
CODZIENNE ZADANIA:
1) Działania związane z inwentaryzacją i likwidacją zbiorów bibliotecznych;
2) Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum na podstawie spisów zdawczo odbiorczych;
3) Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum;
4) Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji;
5) Wycofywanie akt z ewidencji archiwum;
6) Udostępnianie dokumentacji;
7) Przygotowanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego;
8) Inicjowanie brakowania dokumentacji i przekazywanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia po uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego;
9) Sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum;
10) Znajomość struktury organizacyjnej jednostki organizacyjnej, gromadzenie informacji o zmianach organizacyjnych tej jednostki, jakie następowały w przeszłości i obecnie;
11) Znajomość stosowanych w przeszłości i obecnie w jednostce organizacyjnej systemów kancelaryjnych oraz znajomość przepisów kancelaryjno- archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją.
BENEFITY:
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Parking dla pracowników;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.