Specjalista ds. najmu

WYNAGRODZENIE :
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe (mile widziane wykształcenie w zakresie: administracji, zarządzania);
2) Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel;
3) Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie;
4) Samodyscyplina i samodzielność w działaniu.

MILE WIDZIANE:

1) Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym lub pokrewnym stanowisku lub doświadczenie w najmie powierzchni użytkowych, sporządzaniu umów, tworzeniu ofert najmu;
2) Ukończone kursy i szkolenia z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, procedowania umów dzierżawy;
3) Czynne prawo jazdy kat. B;
4) Umiejętność negocjacji i budowania relacji.

CODZIENNE ZADANIA:

1) Kompleksowa obsługa wynajmu powierzchni biurowych, produkcyjnych, magazynowych, placów, parkingów w obiektach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku;
2) Opracowywanie kompleksowych ofert w zakresie najmu powierzchni;
3) Spotkania z klientami, prowadzenie negocjacji, dbanie o dobre relacje z najemcami;
4) Zawieranie i aktualizowanie umów najmu. Sporządzanie i uzgadnianie umów i zmian do umów zgodnie z funkcjonującym obiegiem dokumentów;
5) Urynkowienie stawek umów najmu w obiektach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku;
6) Prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanej z najmem, w tym bieżąca aktualizacja folderów z dokumentacją, prowadzenie segregatorów, porządkowanie i digitalizacja dokumentów;
7) Prowadzenie, bieżące uaktualnianie zestawień dotyczących najmu m.in. zestawienia umów, zestawienia kontaktów i innych;
8) Ekspozycja na rynku nieruchomości oferowanych powierzchni. Sporządzanie i aktualizowanie oferty najmu. Przygotowanie powierzchni, zdjęć, banerów itd. Sporządzenie draftu oferty wynajmu, uczestniczenie w przygotowaniu przetargów na wynajem nieruchomości;
9) Sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości przeznaczonych do wynajmu, koordynowanie z innymi komórkami spraw związanych z remontami bieżącymi nieruchomości pod wynajem;
10) Inicjowanie działań mających na celu podnoszenie standardu obiektów oraz dbanie o wizerunek i pozytywny odbiór klientów;
11) Pozyskiwanie i analiza operatów szacunkowych nieruchomości. Dbanie o aktualność, prowadzenie bazy operatów;
12) Opracowywanie raportów okresowych podsumowujących prowadzone działania;

BENEFITY:

1) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) karta sportowa;
4) dofinansowanie do wypoczynku;
5) elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) rozwój merytoryczny.

This will close in 0 seconds