W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
1) Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe;
2) Bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
3) Znajomość systemów Instytucji pośredniczących/finansujących służących
do rozliczania projektów (np. SL/CST; MEWA);
4) Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B1;
5) Zdolność analitycznego myślenia.
MILE WIDZIANE:
1) Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne;
2) Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi finansowej projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
3) Doświadczenie w rozliczaniu projektów międzynarodowych;
4) Doświadczenie w pracy w jednostce sektora nauki i szkolnictwa wyższego.
CODZIENNE ZADANIA:
1) Kompleksowa obsługa projektów inwestycyjnych, a w dalszej perspektywie również badawczych (krajowych i międzynarodowych), od strony finansowej tj. odpowiedzialność za bieżące rozliczanie i monitoring postępu rzeczowo – finansowego ich realizacji zgodnie z umowami o dofinansowanie, przewodnikami kosztów kwalifikowalnych;
2) Gromadzenie, opisywanie, dekretowanie, obieg dokumentów finansowych związanych z rozliczeniem projektów, stała współpraca z Działem Rachunkowości i Finansów, Głównym Księgowym i innymi komórkami organizacyjnymi;
3) Prowadzenie zestawienia wydatków w projektach;
4) Odpowiedzialność za terminowość rozliczenia pobranych zaliczek, wnioskowanie o zwrot niewykorzystanej części zaliczki do Działu Rachunkowości – Finansów;
5) Współpraca z instytucjami finansującymi, w tym wyjaśnianie wątpliwości w kwestiach związanych z rozliczeniem projektów;
6) Weryfikacja złożonych faktur i protokołów odbioru z umowami i zamówieniami pod kątem terminu realizacji, zgodności i kompletności złożonych podpisów, treści faktury z treścią umowy,
7) Współdziałanie z kierownikiem projektu w zakresie przygotowania wniosków o zmiany, aneksów do umowy o dofinansowanie etc.;
8) Uzgadnianie przesunięć pomiędzy pozycjami i kategoriami wydatków;
9) Uzgadnianie wniosków zakupowych i o wszczęcie postępowania w zakresie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie projektu;
10) Udział w kontrolach finansowych i audytach projektów;
11) Kompleksowe przygotowanie wniosków o płatność oraz wniosków rozliczających projekty we współpracy z pracownikami merytorycznymi Instytutu;
12) Współpraca z instytucjami finansującymi, w tym wyjaśnianie wątpliwości w kwestiach związanych z zapisami dokumentacji konkursowej, programów finansujących, planów i programów pomocowych, przewodników kwalifikowalności kosztów etc.;
13) Obsługa systemów informatycznych dedykowanych projektom (np. CST);
14) Zgłaszanie kierownikowi projektu stwierdzonych ryzyk, inicjowanie działań naprawczych i korygujących.
BENEFITY:
1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Parking dla pracowników na terenie Instytutu.